poniedziałek, 19 stycznia 2015

Sekafi program do zarządzania serwisem

Sekafi - program do administrowania pracy serwisu

Szukasz sprawnego sposobu na zarządzanie czasem pracy serwisu? Chcesz jeszcze łatwiej wykorzystywać z ‎wszystkich zgromadzonych danych?  Potrzebujesz prędkiego wglądu do przeszłości serwisu wskazanego ‎urządzenia? Wykorzystaj Sekafi, programu wykonanego z myślą o Tobie, czyli o kliencie wymagającym, poszukującym przetestowanego rozwiązania, doskonale nadającego się do używania w serwisie ‎urządzeń fiskalnych, kserokopiarek, sprzętu IT i nie tylko. ‎
Sekafi – jedna aplikacja, wiele możliwości !

 Upomnienie o pełnieniu czynności – tak zwany kalendarz zadań wraz z systemem przypomnień‎poinformuje Cię i Twoich pracowników o tym, jakie urządzenia wymagają serwisowania i do ‎którego kontrahenta trzeba zameldować się w celu przypomnienia mu o tym. Jak wiadomo, urządzenia niszczą ‎się, a regularny serwis pozwala na podniesienie ich wydajności. Z jakiego powodu zatem nie zadbać o spokój ‎klienta, systematycznie przypominając mu o tym, które z jego urządzeń mogą wymagać natychmiast ‎przeprowadzenia serwisu eksploatacyjnego? ‎

Planowanie czasu serwisantów – czasem napływ zleceń sprawia, że dobra organizacja pracy jest ‎ogromnym wyzwaniem.

W tamtym czasie wskazane jest posłużyć się z możliwości Sekafi. Program dysponuje funkcję ‎tworzenia składów serwisowych, dzięki czemu poszczególne zadania przypisywane są tylko i ‎wyłącznie tym pracownikom, którzy dysponują odpowiednie kwalifikacyj i jacy na pewno będą w ‎stanie poradzić sobie z ich realizacją przed określonym czasem. Takie rozwiązanie to idealny ‎sposób na przyrost wydajności firmy i zaufania, jakim obdarzy Cię klient. ‎
Aranżowanie bazy klientów – które urządzenia wymagają serwisu? Jakie z nich zostały poddane ‎dokładnemu przetestowaniu w przeszłości? Jak będzie wyglądał zakres obowiązków pojedynczych ‎pracowników w przyszłym tygodniu? To jedynie i zaledwie parę kluczowych pytań, na jakie błyskawicznie oraz ‎bezproblemowo znajdziesz odpowiedź, używając z oprogramowania Sekafi. Dzięki niemu stworzysz ‎rozbudowaną bazę klientów, gwarantującą Ci dostęp nie tylko do ich danych kontaktowych, ale też ‎wszelkich danych dotyczących usług Twojej firmy, z których oni wcześniej skorzystali. Czy nie tego wyszukujesz, by zdecydowanie przyspieszyć a także uprościć sobie pracę? ‎

Poczuj się wyróżniony - wykorzystaj z Sekafi

Proponowany przez nas aplikacja pierwotnie został wykonany szczególnie z myślą o firmach ‎zajmujących się serwisem urządzeń fiskalnych i IT, jednak bardzo ekspresowo rozbudowaliśmy‎jego funkcjonalność. Obecnie coraz większym zaciekawieniem cieszy się też w branży IT, ‎umożliwiając w tym także troskę nad routerami a także serwerami, a także pośród firm rozwijających się w ‎obrębie przemysłu maszynowego czy odzieżowego. ‎
Jest to doskonały program do prowadzania serwisu
Jeżeli żądasz wypróbowanego sposobu, który pozwoli Ci na łatwe dysponowanie ‎serwisem urządzeń w obwodzie wielu branż, Sekafi na pewno zagwarantuje Ci to, na czym w najwyższym stopniu Ci ‎zależy. Jego możliwości są po prostu niezmierzone, a o to, z których skorzystasz, zależy tylko i jedynie‎od Ciebie i od zakresu prowadzonej przez Ciebie działalności. ‎

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz